rhynn 2009.08.20. 18:39

Megint belefutottam

... és nem bírtam ki. Az elmúlt ősz elejét úgy sikerült elrontanom, hogy megnéztem a Dexter 3. évadának első két részét augusztusban. Így várhattam születésnapomig (Október 8) a harmadik részre. Idén persze megint kiszivárgott az első rész, s megint letöltöttem, tegnap éjjel pedig végig is izgultam.

Hát ez a sorozat bizony továbbra is fantasztikus. Arra lehetett számítani, hogy egy idő után leül a sztory, hiszen nincs mit kezdeni a karakterrel, főleg, ha egyszer családos ember lesz. Mit fog csinálni? Hogy fogja megoldani? Már nem kettő, hanem három helyen kell egyszerre helyt állni, ráadásul mindjárt az első percekben feltűnik egy igazi profi - aki talán már 30 éve nem bukott le. Ideje lesz!

Visszatérnek a kedvenc szereplők, mindenki hozza a formáját. Ebben a részben viszont az összes háttérbe szorul, hisz Dexter vezeti fel az évadot, méghozzá nem is egyszerűen - a már megszokott intro kifigurázása a sorozat eddigi legnagyobb poénja. Ami pedig a rész végén történik - valahol vártam már egy ilyen jelenetet, mégis beleborzongtam hajnali fél 1 körül...

Most pedig várhatok október 3-ig a következő részre...

Címkék:sorozat dexter hell yeah Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rhynnhosei.blog.hu/api/trackback/id/tr511325903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása