rhynn 2008.10.07. 14:57

Napi Dilbert

Scott Adamsnek az amerikai céges életet bemutató képregénye, s a témában írt könyvei hosszú ideje okoznak nekem sok-sok örömöt. Tervezek egy hosszabb bemutatót is könyveiből, talán jövő hét elején, addig is igyekszem a Napi Dilbert rovatban a viccesebb stripeket magyar felirattal bemutatni nektek. Nem minden nap fogom megtenni, de ha találok egy jót, akkor mindenképp. Egyébként feliratkoztam erre a listára, s így minden nap 2 óra körül küldik a friss anyagot, így megérkezésekor már tudom, hogy közeleg a munkanap vége.

1. Egy céges befektető megvette a céget, s eladta annak minden eszközét.

2. Dilbert: Hát, eladhatja az eszközöket, de szerencsére megmaradt az agyunk és a lelkünk!

3. Dogbert: És az agyakat kapja Mutobu, a Vérengző. A következő aukciónk tárgya a lelkük.

Kiraktam oldalra egy widgetet, ahol meg lehet nézni, sőt értékelni is lehet a napi Dilbertet, remélem nektek is sok örömötök lesz benne. A jobbakat meg természetesen lefordítom.

És egy kis bónusz Kázmér és Huba (szintén fel lehet rá iratkozni): / A képre kattintva nagy és olvashatóbb lesz/

1. Kázmér: Hogyhogy itthon vagy? Miért nem dolgozol?

Apa: Szabadnapot vettem ki.

3. Kázmér: Szóval apu, megnézhetem a titkosított részt?

Apa: Mihelyt elolvastam.

4. Kázmér: Jajj, én most szeretném elolvasni a részt, nézd át addig az olvasói leveleket!

Apa: "Új apát szeretnék. Gyarkan utazót választanék. A nevelési kérdésekben liberális gondolkodás szükséges. Keresd Kázmért munkaidőben!

Címkék:comic napi dilbert 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rhynnhosei.blog.hu/api/trackback/id/tr13701208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.07. 15:21:31

sajnos még sokszor nem azt csinálja a motor, amit szeretnék, pl. kép mellett futó szöveget nem tudok összehozni, ezért elnézést kérek. A dizájn folyamatosan javulgat.
süti beállítások módosítása