rhynn 2008.10.28. 07:18

Sharkjumper alert!

Hogy milyen volt a Heroes? Felkeltem, letöltöttem, elindítottam. Aztán főztem egy kávét. Megittam. Háborúztam a végzetúrban, fórumoztam, nso-t olvastam. Kb. ennyire kötött le a rész. Még 6 perc van hátra és blogolok.

Már a második évadban is voltak gondok, a részek nagy része egyszerűen unalmas volt, leszámítva talán Hero múltbeli kalandozásait, s Sylar minden egyes megjelenését, s persze Adam Monroe-t. Aztán eljött a harmadik évad, amely egyszerűen borzasztó silány lett.

Pedig a szereplők nem lettek rosszabbak (jobbak se), egyszerűen a történet lett borzasztó. Az írók egyszerűen nem tudnak megírni 3-4 izgalmas, logikus jelenetet. Sorra nyírják ki az érdekes szereplőket (Adam!!!), akik meg maradnak, akkora baromságokat csinálnak, mintha óvodások lennének... Még négy perc és még mindig blogolok.

Visszahozták az összes irritáló szereplőt, Mádzsát, Nikit, Petert, eltűnt Hésön, kiírták Adamet, az ordító szuperhőst, Majkát, s az újak közül csak Speedster tűnik érdekesnek. Furcsának tűnik, hogy ennyi nyugdíjas mammer és papper szerepel a sorozatban, közülük pedig Bob, Parkman apuka és Petrelli apuka egyszerűen borzasztó. Mindhárom irritál.

Vége a résznek, csak az értékelés maradt hátra... Az elmúlt három rész nem szólt másról, mint hogy Don Petrellihez mindenki egyesével odamegy, s átadja neki képességét. Tehetetlen vagyok, dühös, egyszerűen fognék egy téglát és ütném az írókat, hogy hogy lehet ilyen marhaságokat írni. Aztán meg a producereket, hogy pénzt adnak az íróknak. Értékelés: 3/10, csak azért maradok, mert már ennyi időt beleöltem a sorozatba. Egész pontosan 1 nap és 17 órát, 40 perces nettó részekkel számolva.

Tönkrevágták a Smallville-t, most a Heroest, miért nem lehet egy normális szuperhősös sorozatot csinálni?

Címkék:sorozat Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rhynnhosei.blog.hu/api/trackback/id/tr12735709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása