rhynn 2008.12.03. 13:41

Én elmentem a vásárba.... (Update)

Én elmentem a vásárba két pénzzel.
Birkát vettem a vásárban két pénzzel.
Birkám mondja: be be be.
Kárikittyom édes tyúkom elfogyott a két pénzem

Valahogy így szól az ismert gyerekdal 2008-as változata, mivel valaki tényleg megcsinálta. Egy 17 éves gyerek 2 darab 54.000 forintos pénzzel vett meg három birkát egy vélhetően nagyon műveletlen embertől Jász-Nagykun-Szolnok megyében. Az úrnak nem tűnt fel, hogy ilyen pénz nincs, ráadásul hazánkban egész kerek címletek vannak, mint pl. Szent István (10.000) vagy Deák Ferenc (20.000) pénze. A legjobban az érdekelne, hogy ki volt a pénzen? Fekete Laci vagy Kiszel Tünde?

Akkor jött rá az illető a csalásra, amikor bement a boltba, hogy fizessen vele. Csalás miatt indul eljárás a fiatalember ellen. (Pedig úgy gondolom, a pénzhamisítás sokkal keményebb tétel).

Ha valaki esetleg megkapja a pénzről készült fotót, kérem, küldje el :)

Na, már a csapból is ez folyik. Szolnokon 216.000 forintért lovat vettek. A birkás bácsit meg sajnálom, nagyon rászedték... A Deák Ferences 20.000-esre nyomtak rá 54.000-es feliratot, nagyon eredetinek tűnt, kizárt, hogy egy 17 éves gyerek csinálta volna...

Címkék:komment abszurd 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rhynnhosei.blog.hu/api/trackback/id/tr86801458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mty 2008.12.03. 22:02:56

asszem a hírszerzőn láttam fotót a lóvéról, a szeméttelepen találta valaki
süti beállítások módosítása