rhynn 2009.03.30. 21:19

HírTV Teletext, én így szeretlek!

Hangzatos címmel operálok, nem véletlenül. Ekkorát már rég röhögtem. A homáron találtam az alábbi képet.

Ígérem több F1 bejegyzés péntekig nem lesz. Aztán megint futam.

A legfrissebb hírek szerint a sztyúik elutasították az óvást, így Dzsenszen Battön tényleg nyert! Brawn GP én így (diffúzorral) szeretlek!

Címkék:f1 komment brawn gp Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rhynnhosei.blog.hu/api/trackback/id/tr931036169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása